Terug naar Archipel Scholen

Onze school

Naast een gedegen aanbod van taal, lezen en rekenen vinden wij het ook belangrijk om een beroep te doen op de andere talenten van onze leerlingen.

Bewegend leren

Bewegend leren heeft een positieve invloed op het leren. Leren doe je immers met vallen en opstaan, dus waarom moeten we er dan steeds bij zitten? Kinderen houden ervan om te bewegen en met bewegend leren wordt het plezier in leren vergroot. We combineren leren en bewegen dagelijks in de klassen. Wij hebben het vignet van de Gezonde School behaald voor het thema ‘Bewegen en Sport’ en het thema ‘voeding’.

Sprongcarrousel
Naast zorg voor kinderen die minder snel meekomen en kinderen die extra uitdaging voor de kinderen  is er ook specifieke aandacht voor talentontwikkeling.

Ieder talent telt! Op onze school vinden we talentontwikkeling erg belangrijk. In vier blokken van elk drie weken kunnen de kinderen kiezen met welk onderdeel ze aan de slag gaan.
Hierbij kunt u onder andere denken aan:

• Koken
  • Tuinieren
  • Dansen
  • Muziek maken
  • Proefjes doen

Modern onderwijs
Wij zijn erg trots en tevreden dat we uw kind een zeer moderne leeromgeving kunnen aanbieden. Onze school is ingericht met alle moderne voorzieningen waar een schoolgebouw aan moet voorzien. Hierdoor kunnen we met digitale lesborden en Chromebooks een compleet aanbod geven voor modern onderwijs.

Voor meer informatie, bekijk ons privacybeleid.